اینم جواب ازمایش گلوکز من قندم بالاهس

تصویر
۹ پاسخ

95 هم بالاهس

سلام خانوم ها خوبین میشه آزمایش قند من نگاه کنید

ناشتا جز قندیا حساب میشی و ۱ساعته زیاا بالاس ۲ساعته لب مرزه باید رژیم بگیری دوباره ازمایش بدی

۹۵ هم برای خانم باردار بالاست یکساعتت ک خیلی بالاست دوساعته ۳ تا بالاست فک کنم دکتر برات تکرار بنویسه دوسه هفته دیگ

مامانا میشه جواب سوالی که تو پیجم پرسیدم بدین؟

.... اینم هست

تصویر

اون یکی ها نمیدونین چیه

یک ساعت بالاست فقط بقیه نرماله

اره خیلی بالاس

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری