سلام ازمایش قندم چطوره تحمل گلوکز

تصویر
۷ پاسخ

ناشتام کمتر از ۹۵ که گفته خودش
یکساعت هم کمتر از ۱۸۰
دوساعت هم کمتر از ۱۵۵ هست من فقط پودر و خوردم هیچی دیگ نخوردم

ناشتا لبه مرزه ،یه ساعته بالاست باید نهایت ۱۴۰ باشه یکم رعایت کنی اوکی میشه

یک ساعته بعد خوردن اون پودر شیرین ؟؟؟

مرسی

نرماله

عالیه

قند یک ساعتتون بالاس ناشتات خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی و آیسان مامان علی و آیسان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان 🐻سامین🐻 مامان 🐻سامین🐻 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی