سلام خانوما آزمایش تحمل گلوکز من چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

قندت بالاعه

قندت بالاست احتمالا قرص میده البته شاید اول رژیم بده
من همین رنج بود انسولین میزنم

محدوده نرمال آزمایشگاه رو نزاشتی که

قند داری عزیزم باید مراعات کنی خیلی بالاست

قند داری عزیزم هم ناشتات بالا هم دوساعتت

سوال های مرتبط

مامان علی و آیسان مامان علی و آیسان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی
مامان دو سربازِ کوچک مامان دو سربازِ کوچک ۱۱ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان آرکان💙 مامان آرکان💙 ۷ ماهگی
مامان رها❤️ رادمهر💙 مامان رها❤️ رادمهر💙 هفته سی‌ودوم بارداری