سلام دوستان آزمایش گلوکز من چطوره؟

تصویر
۲ پاسخ

هفته چندم باید ازمایش گلوکز رو انجام بدی؟

خوبه ولی باید رعایت کنی خیلی
دختر چقدر ویتامین دی بدنت پایینه ؟ 😐😐 قرصشو نمیخوری ؟

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی
مامان دو سربازِ کوچک مامان دو سربازِ کوچک ۱۱ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان آرکان💙 مامان آرکان💙 ۷ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی