آزمایش گلوکز من چطوره ؟

تصویر
۱۳ پاسخ

فکر کنم قندت بالاس

من متفورمین میخورم اون شربت رو ندادن امروز ازمایش دادم

ببخشیدشما چطور پیش رفت ازمایشتون😭😭😭😭😭من قندم از شمام بالا تره

قندات بالان

بزن چت جی پی تی یا دکترت بپرس از کسی نپرس ندونسته چیزایی میگن استرست بیشتر میشه

قندت بالاست مخصوصا قند ناشتات

آزمایشگاه کجا رفتین ‌؟اسمش

قندت بالاس

ناشتات هم بالاس

قندت لب مرزه

قند ناشتا ۱۰۲ هست
بارداری نباید از ۹۲ بیشتر باشه

قند ناشتات زیاده و قند س ساعته

یکم بالاست، شاید با رعایت کردن و رژیم بهتر بشه، اگر نشه باید دارو بگیری

سوال های مرتبط

مامان دو سربازِ کوچک مامان دو سربازِ کوچک ۱۱ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس ۴ ماهگی
مامان آیه🌱🩷 مامان آیه🌱🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی