خانمها آزمایش گلوکز من چطوره

تصویر
۱ پاسخ

عالی
خدا رو شکر دیابت بارداری ندارید .
هم ناشتا و هم یک ساعت و دو ساعته خوبه
ولی ذخیره آهنتون پایینه . قرص آهن بهتره مصرف کنید

سوال های مرتبط

مامان دو سربازِ کوچک مامان دو سربازِ کوچک ۱۱ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان آرکان💙 مامان آرکان💙 ۷ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس ۴ ماهگی
مامان آیه🌱🩷 مامان آیه🌱🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی