سلام عزیزان خوبین
خانومای گل آزمایش گلوکز من چطوره ؟؟

تصویر
۳ پاسخ

عالی.. منم امروز آزمایش دادم.. خدا کنه مال منم خوب باشه

خوبه نگران نباش عزیزم

خوبه فقط اونی که زده ۹۰ناشتا گرفتن

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان دو سربازِ کوچک مامان دو سربازِ کوچک ۱۲ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان آرکان💙 مامان آرکان💙 ۷ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان دلارام🩷 مامان دلارام🩷 ۱ ماهگی
مامان علی و آیسان مامان علی و آیسان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد