۳ پاسخ

خوبه تو رنج هستن یکساعته هم گفته زیر ۱۹۰تو ۱۵۳هستی

یساعتت یکم‌بالاست
ممکنه بگن رعایت کن

ناشتا 74
با محلول 153
بعد از محلول 129

فک کنم بگه قند داری قبلش خوب هست ولی بعدش رفته بالا

سوال های مرتبط

مامان آنیسا🩷فندق🩵 مامان آنیسا🩷فندق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان 🤰🏻💓💗دخملم مامان 🤰🏻💓💗دخملم هفته سی‌ویکم بارداری