آزمایش گلوکز منو میشه ببینین ؟ دکترم تا شنبه نیستش

تصویر
۹ پاسخ

خیلی خوبه قندت. خداروشکر

سلام. آزمایش قند و تیروئید تون خوبه.فقط در مورد کم خونی باید پزشک تون نظر بدن در مقایسه با آزمایشات قبلی تون و نیز بررسی ذخیره آهن.

چرا رفتی اندیمشک یعنی اونجا بهتر؟

ازمایشگاع نور رفتی؟

اینم بقیش

تصویر

بیا عزیزم اینم جوابش

تصویر

بفرمایید

تصویر

خیلی خوبه

سلام ببخشید هزینش چند بود

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان آنیسا🩷فندق🩵 مامان آنیسا🩷فندق🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری