خیلی خوبه قندت. خداروشکر
سلام. آزمایش قند و تیروئید تون خوبه.فقط در مورد کم خونی باید پزشک تون نظر بدن در مقایسه با آزمایشات قبلی تون و نیز بررسی ذخیره آهن.
چرا رفتی اندیمشک یعنی اونجا بهتر؟
ازمایشگاع نور رفتی؟
اینم بقیش
بیا عزیزم اینم جوابش
بفرمایید
خیلی خوبه
سلام ببخشید هزینش چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.