سلام جواب ازمایش گلوکز اومده چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

یه توصیح میدین چجوریه ازمایشش
من شنبه دارم

خوبه جوابش قند نداری

میشع ازمنم بگین چطوره

تصویر

بنظرم خوبه جلوش نوشته هرکدوم باید زیر چند باشه ک شما پایین تراز اون عددا هستی

منم چندهفته دیگه باید برم خداکنه قندم اوکی باشه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا🩷فندق🩵 مامان آنیسا🩷فندق🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری