جواب آزمایش گلوکز اومد چطوره ؟؟؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

سلام ببخشید جواب آزمایشتون چن روزه اومد

عالی عزیزم قند نداری❤️❤️❤️❤️

منم همین عددابود دکتر گفت خوبه

هزینه اش چقدر شد

قندناشتا کمتر از ۹۲طبیعیه
قند یک ساعته کمتر از 180
دوساعت بعد غذاکمتراز۱۵۳

ناشتا زیر۹۰
یساعت بعد زیر۱۴۰
دو ساعت بعد زیر۱۲۰ باشه نرماله

عالیه

عالیه

خداروشکر خوبه اصلا بالا نیست

قندناشتا۸۲ک خیلی خوبه بعد۱ساعتم۱۱۵ ک تا۱۴۰باشه نرماله

من ۸۴
۱۴۳
۱۴۵

چطوره؟!

عالیه

یکم بالاس

عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان دلارام🩷 مامان دلارام🩷 ۱ ماهگی
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی