جواب ازمایش گلوکز و کشت ادرارم چطوره ؟!

تصویر
۴ پاسخ

نه سابقه نداشتم

تروئید ت مثل منه دقیقا من که رفتم دکترم گفت دارو نمیخواد رفتم متخصص غدد اونم گفت اگه سقط نداشتی یا آی وی اف نکردی و سابقه تروئید نداری دارو نمیخواد
ولی من باز استرس داشتم هفته قبل رفتم ویزیت دکترم باز بهش گفتم گفت فعلا دارو نمیخواد دو هفته دیگه آزمایش بده ولی کخ بالاتر نرفته باشه خیالت راحت بشه

قندت خوبه عزیزم

عفونت ادراری داری، برو پیش پزشکت تا واست دارو شروع کنه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل 💙 مامان قندعسل 💙 ۸ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی