سلام دوستان عزیز جواب آزمایش تحمل گلوکز
میشه بگید چطوره ؟

تصویر
۲ پاسخ

ناشتا ۱۰۰☹️☹️
بالاس
برا من ۹۹بود شب قبلش دلستر خورده بود دوتا لیوان ۱۰ساعت هم ناشتا بودم بازم بالا نشون داد
دکترم گفت بازم باید تکرار شه دوهفته بعدش باز تکرار کردم هیچی نخوردم قبلش شد ۸۲
اگه ۹۹بود باید قرص مصرف میکردم خطر داره دیابت بارداری

ناشتا لب مرزی باید رعایت کنید

سوال های مرتبط

مامان علی و آیسان مامان علی و آیسان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری