۵ پاسخ

ناشتات خوبه
ولی اون یکی یکم بالاست

لب مرزه

مگه 24 هفته نباید ازمایشو داد؟

سخت بود آزمایشش؟

تحمل گلوکزت عددش بالاس، باید به دکترت نشون بدی احتمالا باید رژیم غذایی رعایت کنی ولی ناشتات خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان میوه مامان میوه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هــامین👶🏻🩵 مامان هــامین👶🏻🩵 ۱۰ ماهگی