۳ پاسخ

ن دیگ طبیعیه

ربطی به قند داشتن نداره
چند ساعت ناشتا بودی بعد یه چیز شیرین خوردی سرگیجه گرفتی

منم سرگیجه گرفدم چون ناشتا بودی بعد ی محلوب بشدت شیرین خوردی بخاطر همینه
وگرنه منم همینجوری شدم ولی قندم اوکی بود و خداروشکر قند بارداری نداشتم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری