۳ پاسخ

دوساعت بعدت چرا بالاس ؟؟باید پایین تر از یکساعت باشه از دکترت سوال کن ولی خوبه عددش

عزیزم قندت خوبه
فقط تیروییدت بالاست
نمی‌دونم قبلاً داشتی یا ن
ولی دکترت دارو میده برا تیرویید و مجدد باید ۳ هفته دیگ آزمایش رو تکرار کنی
منم نداشتم و تازه تیرویید گرفتم

نه خیلی خوه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته چهلم بارداری
مامان پاندا🐼🐼 مامان پاندا🐼🐼 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💗🌸فرشته کوچولو💗🎀 مامان 💗🌸فرشته کوچولو💗🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری