۲ پاسخ

قند خودش میاد پایین من ک قندم بالا بود اصلا هم رعایت نکردم فقد سعی کن نمک کمتر مصرف کنی

ناشتا یا بد صبخانه؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته چهلم بارداری
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری