۸ پاسخ

خوبه قندت

عزیزم هم قبل صبحانه‌ات هم دوساعت بعدش هردو خوبن 👌🏻

خوبه عزیزم

نرماله

هم قند ناشتا نرمال.هم دوساعته

هم ناشتا نرمال هم دو ساعت
ولی رعایت کن حتما نرسه ۹۰

من این هفته قراره برم چطوریه ازماییشش سخته

خوبه نورماله

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوتا گل پسر🩵🩵 مامان دوتا گل پسر🩵🩵 هفته سی‌ام بارداری