۵ پاسخ

۸۰۰ آزاد

منم ازمایش قند دارم شنبه باید بدم اما میخوام بگم بار اول بالا اوردم ،البته دکترم نوشت درصورت بالا اوردن آزمایش دیگه بگیرن

من رایگان بود

۴مرحله از من خون گرفت هر یکساعت

برای ۱۱۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Arsam.Aras🥑💚 مامان Arsam.Aras🥑💚 ۵ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد