مگ بهداشت پرونده نداری خودشون مگ راهنماییت نمیکنن ک بری ازمایش قندو بدی
مرکز بهداشت...
من ۳۷۰ تومن
بیمه و تکمیلی داشته باشی رایگانه.از طرف بهداشتم بری رایگانه
ن فک نکنم...چون من بودم اونجا گقتن تا ۲۸ هفته تایمشه دیگ مابقیشو نمیدونم
تا ۲۸هفته
هنو نرفتی دیر شد دیگ برو...برو بهداشت برات بنویسه ازمایشش رایگانه
از طرف بهداشت باید بری رایگان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.