هزینه آزمایش قند چنده؟

۸ پاسخ

مگ بهداشت پرونده نداری خودشون مگ راهنماییت نمیکنن ک بری ازمایش قندو بدی

مرکز بهداشت...

من ۳۷۰ تومن

بیمه و تکمیلی داشته باشی رایگانه.از طرف بهداشتم بری رایگانه

ن فک نکنم...چون من بودم اونجا گقتن تا ۲۸ هفته تایمشه دیگ مابقیشو نمیدونم

تا ۲۸هفته

هنو نرفتی دیر شد دیگ برو...برو بهداشت برات بنویسه ازمایشش رایگانه

از طرف بهداشت باید بری رایگان

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان Arsam.Aras🥑💚 مامان Arsam.Aras🥑💚 ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری