هزینه ازمایش قند چنده؟

۸ پاسخ

عزیزم من با بیمه تامین و تکمیلی رایگان فقط ۶۰۰۰۰ تومن شد پول محلول ازم جدا گرفتن

۱۲۰۰ شد برا من

بابیمه تامین اجتماعی میشه ۳۳۰

سلام من آزاد انجام دادم 410 تومن
با بیمه پنجاه شصت تومن کم میشه

از طرف بهداشت بری رایگانه

حدود ۵۰۰ میشه بدون بیمه تکمیلی

برای من شد بدون بیمه ۴۰۰ت

برو بهداشت انجام بده
یا بیمارستان کمتر مسشه هزینه اش
برای من ۲تومن تموم شد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان Arsam.Aras🥑💚 مامان Arsam.Aras🥑💚 ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری