با کد رهگیری زیاد نمیشه
برامن دو مرحله بود با آزمایش تیرویید کم خونی ادرار ۱۲۰۰ شد
من هفته پیش بابیمه تامین اجتماعی۱۸۰۰دادم گفتن۶۰درصدازمایشاگرون شدن
برا من ۴ مرحله ای یه تومن شد ازاد...نمیدونم چرا باتامین نشد میگفت روسیستم نمیاد
برا من ۳ مرحله ای بود شد1962
برو بیمارستان رایگان هستش
دیروز آزمایش دادم
آزاد شد 269
عزیزم من امروز سه مرحله ای آزاد دادم ۱۵۰۰۰۰۰
برا منم ۴۵۰ هزار شد
عزیزم من رفتم بهداشت محله مون رایگان بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.