خانما هزینه ازمایش قند چنده؟
کسی جدیدا رفته ؟؟؟

۶ پاسخ

قبل عید ۵۰۰.۶۰۰ بود

من بهداشت انجام دادم رایگان بود چند تا آزمایش دیگه هم دکترم نوشته بود بیمه تکمیلی داشتم هزینه ای ندادم .

پنج فروردین رفتم ۶۰۰ تومن ازاد

هشتصدوخورده ای

19تومن

اگر منظورت گلوکز که ۷۳۰تومن

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان Arsam.Aras🥑💚 مامان Arsam.Aras🥑💚 ۵ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌ام بارداری