این آزمایش قند چهارمرحله آیی خوبه؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

باید قند ناشتا زیر ۹۵ بعدیا زیر ۱۲۰ باشه

عالی عزیزم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۹ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی