سلام آزمایش دومرحله ایی قند چی خوردید شما

۶ پاسخ

اول ناشتا رو دادم بعد باهمسرم رفتم گوشت گفتیم زد جگرکی خودم۲ساعت بعدش رفتم آزمایش دادم

کلا باید ناشتا باشی منکه فقط پودر خوردم

من جات خالی صبحونه رفتم کافه املت زدم بعدشم رفتم آزمایش

به من خودشون پک صبحانه دادند: چهارتا لقمه‌ی باریک به اندازه یه انگشت نون و پنیر- یه خیار متوسط- یه دونه خرما. من اینا را با چای تلخ خوردم

من نون پنیر برده بودم

مگه نباید ناشتا باشی؟
منم الان اومدم بدم🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری