برنج و کتلت و گوجه
ولی ساعتای ۸/۳۰ شام خوردم
دیگه چیزی نخوردم تا فردا ساعت ۸ ک ازمایش داشتم
منمساعت۱۰ کلیی برنجخوردم که گشنم نشه😅
تخم مرغ
من برنج و مرغ خوردم .از ساعت ۱۰ شب هم هیچی نخوردم دیگه .نصف شب از گرسنگی و تشنگی داشتم میمردم
من شب آزمایش به برش گنددددده کیک خوردم 🥲🥲🥲🥲
۱۱ و نیم شب تازه نیم کیلو فالوده بستنی خوردم😂😂
تخممرغ آبپز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.