۶ پاسخ

صبحانه ؟؟؟؟من تا ۴مرحله گفتن باید ناشتا بمونی تاتهش

منو نزاشتن هیچی بخورم 😐فقط گلوکزه

به منم گفتن نون و پنیر

منم نون و پنیر و گردو خوردم

نون پنیر گردو خوردم

خودشون گفتن نون و پنیر

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری