و بلاخره آزمایش قند بارداری بعد ساعت ها ناشتایی😬

تصویر
۴ پاسخ

همچی خوب بود ولی من برای خون آخری ک دادم از حال رفتم😮‍💨😂ولی شما حتما داخل کیفت شکلات و خرما داشته باشه قندت نیوفته

منم دیروز رفتم خوب بود خداروشکر
😍

بعد این آزمایش هم سونو هست گلم یادم رفته 😅

گلم انشالله بسلامتی بغلش کنی

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان مامان دوقولوها مامان مامان دوقولوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرادم مامان آرادم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری