ازمایش قند و گلوگز چند ساعت ناشتایی مخاد

۱۰ پاسخ

باید خوب به هم بزنی زیادم شیرین نیست طعمش پرتغالیه من که چیزی نفهمیدم انقد گفته بودن خیلی شیرینه حال آدم و به هم میزنه اصلانم اینجوری نیست

من ۱۲ساعت ناشتا بودم

بدترین ازمایشه از شیرینی زیاد محلول گلوکز میخواستم بیوفتم دیگ

۸تا۱۰ساعت

٨ تا ١١ ساعت

۱۰ساعت خوبه

من بعد ۱۲شب چیزی نخوردم

۸ساعت

۸ تا ۱۰ ساعت

۸ تا ۱۲ ساعت

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقولوها مامان مامان دوقولوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یه دونه عسل مامان یه دونه عسل هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرادم مامان آرادم هفته بیست‌ونهم بارداری