شروع ناشتایی تا ۸صبح برای ازمایش گلوگز

۳ پاسخ

یادش بخیر من این آزمایش و نتونستم انجام بدم دودفعه با فاصله دو روز هر دوباره بالا آوردم آخرسر دکترم ازمایش دیگه برام نوشت

برا ازمایش تیروئید میخوام ۱۰ ۱۱ صبح برم از ساعت چن ناشتا باشم؟؟

خوبه عزیز

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌ونهم بارداری