خانوما برای آزمایش گلوگز چند ساعت باید ناشتا باشیم

۱۱ پاسخ

۸ ساعت من امروز آزمایش دادم چقدر بده پودر گلوکز🤮🤮

من یازده شام خوردم از فکر فردا الان گرسنمه 😂چقدر امشب تا صبح سخت بگذره من خیلی شکمو شدم جدیدا واقعا تا صبح و بعد آزمایش سخته هلاک میشم از گرسنگی

من ۱۰ ساعت ناشتا بودم
امروز انجام دادم

شامتو که خوردی چیزی نخور مثلا تا۱۰شب هرچی خواستی بخور بعد اون نخور آب میتونی بخوری
بعدش صبح زود برو برای آزمایش چون سه دفعه ازت خون میگیرن تو ساعت مختلف که دیگه زیاد معطل نشی گرسنه بمونی
اول ازت ناشتا خون میگیرن
بعدش بهت شربت گلوکز میدن تو۵دقیقه باید بخوریش و یک ساعت بشینی بعد ازت خون میگیرن ومجدد یک ساعت دیگه میشینی و دوباره ازت خون میگیرن بعدش دیگه تموم میشه

برا هشت صبح نوبت دارم الان هوس پرتغال کردم بخورم یا ن

ده ساعت

من 9شب غذامو خوردم 9صبح رفتم ازمایش

هشت ساعت کافیه عزیزم

چند مرحله ای برات نوشتن؟

بمن گفتن ۸ساعت

۸ تا ۱۰ ساعت

سوال های مرتبط

مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌ودوم بارداری