۸ تا ۱۰ ساعت من ۱۲دیکه چیزی نخوردم تا فردا ۸ صبح بیدار شدم تا حاضر بشم برم و اینا نزدیک ۱۰ ساعت شد
بله عزیزم باید 8ساعت ناشتا باشید
من از 9و نیم شب تا 7 و نیم صبح ناشتا بودم
خود ازمایشگاه گفت ۸ ساعت کافیه ناشتا باشی
۸ساعت ناشتا باید باشی
سلام عزیزم اره اگه هفت صبح میری از ده شب ناشتا باش
آره باید ناشتا باشی
شب از ۱۱به بعد چیزی نخور
اره عزیزم
به من گفت شام یه چی سبکی بخور ۱۲ به بعد هم چیزی نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.