۸ پاسخ

۸ تا ۱۰ ساعت من ۱۲دیکه چیزی نخوردم تا فردا ۸ صبح بیدار شدم تا حاضر بشم برم و اینا نزدیک ۱۰ ساعت شد

بله عزیزم باید 8ساعت ناشتا باشید

من از 9و نیم شب تا 7 و نیم صبح ناشتا بودم

خود ازمایشگاه گفت ۸ ساعت کافیه ناشتا باشی

۸ساعت ناشتا باید باشی

سلام عزیزم اره اگه هفت صبح میری از ده شب ناشتا باش

آره باید ناشتا باشی
شب از ۱۱به بعد چیزی نخور

اره عزیزم
به من گفت شام یه چی سبکی بخور ۱۲ به بعد هم چیزی نخور

سوال های مرتبط

مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شایلی 🌙 ماهلی مامان شایلی 🌙 ماهلی هفته چهلم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری