۷ پاسخ

نون و پنیر و سبزی

هرچی قبل میخوردی بخور نمیخواد خودتو گول بزنی قند خطر داره

ربطی به غذا نداره فقط ۸ تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی من که شب قبلش هم سیب زمینی و برنج خوردم که پره قنده😐

غذای ساده بخور
زود بخور صبحم ۸ اونجا باش عزیزم

تا ساعت ۹:۳۰غذام خورده بودم ۶صبح ازمایشگاه بودم تا ۹:۳۰

مثل همیشه باش
رعایت خاصی نکن اشتباه نشه

من کباب سینه مرغ ک گشنم نشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی