۶ پاسخ

مثل روزای عادی شام خوردم صبح ساعت ۸ رفتم آزمایش

من نوشابه و پیتزا🤣🤣

هرچیزی که روزای دیگه هم میخوردی بخور
از 10 شب به بعد ناشتا باش، آب میتونی بخوری فقط
چیز سبک و اینارو ولش کن، روزای دیگه هرچی میخوری اون روزم بخور، آخه آدم میخواد بدونه قندش بالاس یا نه ، نکه همون یه روز آزمایش رعایت کنه که آزمایش قند شو پایین نشون بده

بین ۸ تا۹ ساعت سعی کن ناشتا باشی" ی شام بدون نون و برنج باشه بهتر مثل کباب تابه ای

ساعت ۱۱ شام خوردم املت با نون سنگک
ولی زیاد نخوردم
ساعت ۸/۴۵ صبحم رفتم آزمایش

‌شام سبک بخور
۸ساعت ناشتا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان ania🩷🎀 مامان ania🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری