سلام ازمایش قندم بالاس؟؟

تصویر
۷ پاسخ

بله بالاست قند من ۱۰۴ گفت مستعد دیابت بارداری هستی😔

خب به جمع دیابت بارداری خوش اومدی .. نگران نباش .. اول دو هفته بهت رژیم میدن . البته بهت فقط میگن رژیم بگیر میری پیش متخصثص. تغذیه بهت رژیم میده چون هر رژیمی که خودت بگیری شکست میخوری . اونا بهت بدن بهتره .. خیلی گشنت میشه ولی دو هفته تحمل کنی عادی میشه. باز ازمایش مینویسن اگع قندت کنترل نشد بهت دارو میدن . و کلا همش نباید چیز شکری و قندی و نشاسته ای بخوری . هیچی دیگه همین

بله خیلی بالاست

۱۶۴خیلیه

ناشتات خیلی بالاس

آره بالاست عزیزم

بله عزیزم بالاس

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ مامان گلبرگ ۹ ماهگی
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری