خانم ها من آزمایش قند دادم قندم 98 بود خوبه ؟

۷ پاسخ

نه ناشتا ۹۴ بود بعد گلوکز ۹۸ بود

لب مرزه

واسه منم یکی متوجه میشه میگه

تصویر

باید رعایت کنی
کربوهیدراتتو کم کن

ناشتا من ۹۳بود میگفت دکترم سه تاش هنوز زیاده مال تو لب مرز بگیم یا زیادتر بگیم

نههه زیادهههه

ناشتا؟
ناشتا باید 92 باشه

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری