ازمایش قند دادم بالاس؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

گروه مامانای کرجی تو بله
دوست داشتین عضو بشید🥰🤰
@momkaraji
اگر زدین نیاوورد آیدیتون رو بزارین عضوتون کنم🥰

آره دیگع بالاس

بله بالاست

یکم بالاست عزیز جان

میگن مال خانم باردار باید زیر92 باشع. روز قبلش رعایت کردی!؟

سوال های مرتبط

مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری