۷ پاسخ

دستگاه قند خونت رو کالیبره کردی؟

دوساعت بعدش بالاس.ناشتاهم مرزی

ناشتا یه کوچولو بالاس بعد صبحانه هم همینطور

ازمن۱۰۷قرص میخورم

یکم

یکم بالاست ولی نه زیاد

دو ساعت بعد از صبحانه باید چک کنی زیر ۱۲۵ اوکیه

سوال های مرتبط