سلام ایا قندم بالاس

تصویر
۶ پاسخ

زیاد بالا نیس رژیم بگیری بهتره

قند ناشتا بايد ٩٥باشه مال منم٩٧بوذ دكتر گفت دوتا بالاس چيز خاصي هم نگفت گفتم دارو نميخواد گفته نه حتي نگف رعايت كن ولي خودم رعايت ميكنم چون من هر روز بستني ميخوردم از اون بود فكر كنم الان ديگه نميخورم

اره گلم یکم بالاس.

بلہ بالاس

اره عزیزم ناشتا زیر ۹۵ باید باشی دوساعت بعد زیر ۱۲۰

اره. فک‌کنم

سوال های مرتبط

مامان رایان 🩵💓 مامان رایان 🩵💓 ۳ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان لی لی پوت مامان لی لی پوت ۱۰ ماهگی
مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی