سلام خانوما دیابت بارداری دارم؟؟؟ قندم بالاس؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

بروپیش دکترت هردکتری یه نظری داره

دکترت چی گفت؟ داشتی؟

منم قندم همین عدد بود دکتر گفت رعایت کن دارویی هم نداد

لب مرزی باید کمتر بود
احتمالا بهت رژیم بده
یا شاید بگه قرص بخور

چیزا شیرین. برنج نون ماکارونی سیب زمینی رو حذف کن قندت بالاس

لب مرز یه مقدار

نه عزیزم اما لب مرزی با تغذیه مراعات کن

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نیکان ❤️ مامان مامان نیکان ❤️ ۳ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مقتدا مامان مقتدا ۹ ماهگی