من دیابت بارداری دارم قندم الان ۶۵ طبیعی؟؟

۷ پاسخ

خیلی پایینه یه چیزی بخور قندت بیاد بالا

مال من 74بود دکتر خیلی خوبه نرماله

65 اصلا دیابت حساب نمیشه

افت قند داری اصلا خوب نیست اینقد پایین

چی شیرین بخور ک خوب نیس ب لرز میفتی من هم دیابت دارم انسولین میزنم

قندت افتادع

۶۵ که دیابت نیست تازه کمم هست

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری