خانوما این ازمایشه قنده ؟ قندم بالاس

تصویر
۷ پاسخ

بنظر من قند دکترت خودش یکم بالا بوده متوجه ازمایشت نشده😂

ناشتا تا ۱۱۵ باشه اشکال نداره مال تو ۸۵

نه بالا نیست محدوده نرماله

بعد گلوکز شده ۱۰۹

قند ناشتا ۸۵ بوده

85 هست خوبه بالا نیست نرماله

نه خوبه که

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی