خانوما قندم بالاس یانه 24 هفته هستم

تصویر
۵ پاسخ

سلام باید رعایت کنی بیشتر نشه

قند ناشتا نیست تو برگه اون اولیم فکر کنم برای کم خونیه .عکس واضح بزار

قند ناشتات‌بالاس

قند داخلش نیست

مشخص نیس

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان ❤️ مامان مامان نیکان ❤️ ۳ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان مازیار مامان مازیار ۹ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان شکربانو مامان شکربانو ۸ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۶ ماهگی
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان لی لی پوت مامان لی لی پوت ۱۰ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی