مامانا این جواب ازمایشمه چطوره؟ قندم بالاس؟

تصویر
۵ پاسخ

نه خوبه مشکلی نیست برای من قند یک ساعتم یکم بیشتر بود امروز دکترم گفت خوبه قندت بالا نیس

قند یکساعتت بالاس
قند ناشتات خوبه

من خودم رو ۹۶بود با رعایت کردن و با خوردن تخم شنبلیله اومد رو ۸۷

اگه اشتباه نکنم ۷۹هست اونم که بالا نیست بهداشت به من گفت قندبارداری باید روی ۹۰یا۹۱باشه

تار هست

سوال های مرتبط

مامان نینی کوشولو🤭 مامان نینی کوشولو🤭 ۴ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان لیانا 🩷 مامان لیانا 🩷 ۲ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری