آره قندت بالاست احتمالا بهت دارو بده زودتر ببرش نشون دکترت بده
اره بالاس
بالاست
صبحانه اصلا چیز شیرین نخور حتی طبیعی
دفعه بعد ازمایش دادی علاوه بر قند انسولین رو هم بگو حساب کنند
ببین مقاومت انسولینت چنده
منیزیم هم چک کن
رعایت کنی خوب میشی
مکمل چی دکتر بهت داده
منیزیم خودش قند پایین میاره
برو دکتر غدد
دکتر کاربلد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.