۳ پاسخ

آره قندت بالاست احتمالا بهت دارو بده زودتر ببرش نشون دکترت بده

اره بالاس

بالاست
صبحانه اصلا چیز شیرین نخور حتی طبیعی
دفعه بعد ازمایش دادی علاوه بر قند انسولین رو هم بگو حساب کنند
ببین مقاومت انسولینت چنده
منیزیم هم چک کن
رعایت کنی خوب میشی
مکمل چی دکتر بهت داده
منیزیم خودش قند پایین میاره
برو دکتر غدد
دکتر کاربلد

سوال های مرتبط

مامان آقا راستین مامان آقا راستین روزهای ابتدایی تولد