من موندم کسایی که از هیچ چی اطلاع ندارن چطوری نظر میدن و یکی روتو این شرایط استرس میدن،عزیزم قند ناشتا شما ۸۵ هست و کاملا نرماله و نیاز به دارو ندارین
فقط قند دو ساعتت بالاعه
قتد ۲ساعتت یکم بالاهه باید نهایت ۱۵۵باشه ۱۶۳هست
قندت نرماله رنجش منم دوساعتم یکم بالا بود دکتر گفت رنج نرماله خانومایه باردار با آزمایش فرق میکنه
خیلی بالا باید انسولین بزنی من انسولین میزنم تازه از قند شما پایین تر بود قند بالا خیلی برا بچه بده
اره عزیزم متفورمین مصرف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.