۹ پاسخ

چ عالی

ماشالا چقدر عالیه، اصلا میوه و شیرینی جات نمیخوری مگه؟

خیلی خوبه برای من ناشتا ۸۶ بود یکساعت ۱۶۶ دوساعت ۱۶۴ بود الان فعلا متفورمین میخورم

عالی قند نداری

من دیروز ازمایش ۱۰۰ بود

عالیه

عالیه

عالیه

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
سحر سحر قصد بارداری
مامان دلا مامان دلا ۶ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🩵🩷 مامان 🩵🩵🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری