سلام دوستان آزمایش قندم خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

خوبه از حدی که تعیین شده بالا تر نرفته

بعد دو ساعتت بالاس

ناشتا عالیه.ولی بعد دوساعتت یکمی بالاست

اره خوبه

ناشتات خوبه ولی بعد غذات خیلی بالا دکترت بهت دارو میده
برنج و نونم کم کن

البته الان دیدم نسبت به رنج ازمایشگاه خوبه چون دکتر من گفته باید دو ساعته زیر ۱۲۰ باشه

ناشتا خوبه دوساعتتون یه کم بالاس

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس ۵ ماهگی
مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۱۲ ماهگی
مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🥹🩷 مامان دخترم🥹🩷 ۱ ماهگی