خوبه از حدی که تعیین شده بالا تر نرفته
بعد دو ساعتت بالاس
ناشتا عالیه.ولی بعد دوساعتت یکمی بالاست
اره خوبه
ناشتات خوبه ولی بعد غذات خیلی بالا دکترت بهت دارو میده
برنج و نونم کم کن
البته الان دیدم نسبت به رنج ازمایشگاه خوبه چون دکتر من گفته باید دو ساعته زیر ۱۲۰ باشه
ناشتا خوبه دوساعتتون یه کم بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.