خوبه ازمایش قندم؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم شما که آزمایش قند دو مرحله ای دادی از اون پودرها هم خوردی؟

اره عزیزم

خوبه یعنی میشه منم چندروز دیگه آزمایش بدم قندم پایین باشه

اره خداروشکر خوبه
من قند ناشتام میره تا ۱۰۰

خوبه گلم

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🥹🩷 مامان دخترم🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان یسنا🤱 مامان یسنا🤱 ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا🩷👼 مامان جانا🩷👼 ۱ ماهگی
مامان Arkan👶🏻 مامان Arkan👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجوخ🌱 مامان جوجوخ🌱 ۱۰ ماهگی