خانما آزمایش قندم خوبه

تصویر
۴ پاسخ

قند ناشتات خوبه وقتی اون شربت خوردی یک ساعت و دو ساعت بعدش بالا رفته

کلمهH یعنی قندت بعد از یک ساعت و دو ساعت بیشتر از حد نرماله ولی قند ناشتات نرماله حتما به پزشکت نشون بده و رعایت کن

ناشتا خوبه تقریبا
اون دوتا بالا عه

فک کنم دوتاش بالاعه
آخه پررنگ و علامت زده تا ۱۳۰نرمآله گمونم

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان جانا🩷👼 مامان جانا🩷👼 ۱ ماهگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۶ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🥹🩷 مامان دخترم🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی